Göğüs Ağrısı Nedenleri

"Göğüs ağrısına ne iyi gelir.."

Göğüs Ağrısı

Hepimizin zaman zaman göğsü ağrımıştır ve bu göğüs ağrısı için google'de yine zaman zaman "Göğüs ağrısının nedenleri, göğüs ağrısı nasıl geçer, göğüs ağrısına ne iyi gelir? Göğüs ağrısı neden olur" gibi soruları aratmışızdır. Bugün ki yazımızda size göğüs ağrısı nedenleri hakkında biraz bilgi vereceğiz. Ama öncelikle bir sık sorulan bir soruyu cevaplamamız lazım. "Göğüs ağrısı için hangi doktora gidilir?"

Göğüs Ağrısı İçin Hangi Doktora Gidilir?

"Göğüs ağrısı için hangi doktora gidilir?" Bunun cevabı aslında çok basit. Göğüs ağrısı için göğüs hastalıkları bölümüne gitmelidir. Eğer kişinin bilinen bir kalp rahatsızlığı, hastalığı varsa kalp damar cerrahisine (Kardiyovasküler cerrahiye) gitmelidir.

Göğüs Ağrısı Nedenleri

1. Kardiyovasküler Sistem Rahatsızlıkları
  2. Pleuroperikardiyal
    • Perikardit
    • Plörezi
    • Pnömotoraks
  3. Akciğer Hastalıkları
  4. Göğüs duvarı
    • Şiddetli öksürükler
    • Kosta tümörleri
    • Kot fraktürü
    • Herpes zoster
    • Kas ağrıları
  5. Gastrointestinal Sistem (Sindirim Sistemi)
  6. Psikojenik
  7. Diğer

Bunlar gibi pek çok rahatsızlık göğüs ağrısına neden olmaktadır. Genellikle korkulacak bir şey yoktur. Fakat özellikle geçmeyen, devamlı artan, ilerleyici göğüs ağrılarında mutlaka doktora gidilmelidir.