Bitcoin Tepkisi - Joe Biden Açıklaması $$$

Joe Biden Açıklaması ve Bitcoin'deki Değişim

Joe Biden FED başkanlığı (Jerome Powell) ve başkan yardımcılığı için aday gösterdiği isimlerle kameraların karşısına çıktı. Kameraların karşısında ise Kripto paralar konusuna da değindi.

Özellikle Merkez Bankası'nın bağımsız olması gerektiğini savunan Biden şu sözleri söyledi;

"Kapanmış bir ekonomiden dünya lideri olan bir ekonomiye geçtik. Pandemi Amerikalı ailelerin maliyetlerini arttırıyor. Tedarik zincirindeki aksaklıklar fiyatların yükselmesine neden oluyor. Powell hedeflerimiz için mücadele edecek en iyi isimlerden birisidir. Powell ayrıca banka dışı düzenlemeler ve kripto para düzenlemelerinde aktif rol alacaktır. Powell, regülatif eksikliklerden dolayı hiçbir zaman finansal risklere maruz kalmamamızı sağlamalıdır."

Joe Biden'in kripto paralar hakkındaki regülatif değişikliklerden bahsetmesi sonucu Bitcoin 57.000$'ın altına inmesine sebep olsa da yine de bu düşüş sınırlı kalmıştır.

Uyarı!!

https://populeryasamm.blogspot.com/ sitesindeki yazılar ve makaleler yatırım tavsiyesi değildir. Herhangi bir para birimi veya kripto para biriminin veya dijital varlığın satın alınmasını veya satılmasını önermez. https://populeryasamm.blogspot.com/ yatırım danışmanı değildir.  Bu yüzden https://populeryasamm.blogspot.com/ sitesindeki yazarlar yatırım kararlarından sorumlu tutulamaz.